Informació a proveïdors
INFORMACIÓ ALS PROVEÏDORS
D’acord amb el Reial Decret-Llei 4/2012, de 24 de febrer, pel que es determinen obligacions d’informació i procediments necessaris per a establir un mecanisme de finançament per al pagament als proveïdors de les entitats locals, es presenta la relació de contractistes i factures incloses en l’expedient.
Consultes per corrreu electrònic:
Envieu un missatge de correu electrònic a l’adreça: hisenda@laselvadelcamp.cat, indicant el DNI/CIF, nom i número de factura dels quals voleu ser informats. Se us respondrà a l’adreça remitent del missatge.
Reclamacions (cal presentar-les al Registre de l'Ajuntament):
Al "BOE" del dia 16.03.2012 hi ha disponible el model per demanar la certificació individual de reconeixement de l'existència d'obligacions pendents de pagament a càrrec de les entitats locals. Trobareu l'enllaç aquí.
Per a més informació:
Àrea d’Hisenda de l’Ajuntament de la Selva del Camp
Pl. Major, 4
Telefon 977844007
Fax 977844714